Polityka prywatności
Komputery

Oferta


Oddaję w Twoje ręce kompleksową obsługę informatyczną zarówno w zakresie działalności w Internecie jak i poza nim, na którą składa się bardzo szeroki wachlarz usług i produktów:

  • Strony i serwisy WWW oraz aplikacje internetowe
  • Grafika komputerowa na potrzeby internetu
  • Projektowanie ogłoszeń, ulotek i wizytówek firmowych
  • E-marketing i kampanie reklamowe
  • Copywriting

Dodatkowe wsparcie zapewnia doświadczona specjalistka Public Relations, dzięki której skupiamy się zarówno na warstwie technicznej, merytorycznej jak i wizualnej każdej realizacji.

Połączenie wiedzy z zakresu tworzenia stron internetowych z dużym naciskiem kładzionym na odpowiedni odbiór po stronie użytkowników jest idealną odpowiedzią na potrzeby współeczesnego internetu.


KREATYWNOŚĆ

Każda realizacja oparta na kreatywnej współpracy staje się dziełem wspólnego wysiłku. Specjalistyczna wiedza uzupełnia Twoje pomysły tak, by przyniosły jak największe zyski i mnóstwo satysfakcji.

RESPONSYWNOŚĆ

Gwarancja poprawnego wyświetlania na każdym urządzeniu i w każdej rozdzielczości ekranu, a także pełnej współpracy z ekranami dotykowymi pozwala na dotarcie do możliwie największego grona odbiorców.

NOWOCZESNOŚĆ

Korzystanie z najnowszych technologii oraz wykorzystywanie nowoczesnych narzędzi analizujących poprawność i wydajność kodu pozwala na zaoferowanie produktów cechujących się najwyższą jakością.

Dlaczego warto?


Każda realizacja rozpoczyna się dokładnym rozpisaniem planu działań i opiera się na ściśle określonym harmonogramie.
Gwarantuje to terminową i rzetelnie wykonaną pracę oraz duże możliwości późniejszej rozbudowy przygotwywanych funkcjonalności.

SPECYFIKACJA

Dokładny opis funkcjonalności i wyglądu strony internetowej oraz pozostałych materiałów

GRAFIKA

W pełni responsywny projekt graficzny dla strony internetowej dostosowany do potrzeb klienta

KODOWANIE

Zgodność ze standardami W3C i szczegółowe testy pod kątem wydajności oraz SEO

GWARANCJA

Całkowicie bezpłatna obsługa techniczna oraz wsparcie w zakresie merytorycznym

Wiele możliwych rozwiązań


Każda strona internetowa pełni określoną funkcję zarówno dla jej administratorów jak i końcowych użytkowników. Dlatego pierwszym krokiem na etapie jej realizacji jest wybranie odpowiedniego narzędzia dostosowanego do ich potrzeb i oczekiwań.

Systemy CMS


Najprostsze i najtańsze rozwiązanie, zazwyczaj wykorzystywane jako wizytówki firmowe lub prezentacje produktów i usług.

Serwisy społecznościowe


Rozbudowane strony internetowe, których zawartość i charakter w głównej mierze zależy od aktywności użytkowników.

Sklepy internetowe


Strony internetowe przeznaczone do sprzedaży produktów i usług oraz prezentacji oferty, cenników itp.

Portale kurierskie


Bardzo specyficzny rodzaj stron internetowych umożliwiający sprzedaż usług kurierskich poprzez intergrację z wieloma przewoźnikami.

Serwisy informacyjne


Rozbudowane systemy CMS służące do udostępniania treści, w których zazwyczaj istnieje rozbudowany katalog tematyczny oraz wielu redaktorów.

System CRM


Specjalistyczne strony internetowe służące do zarządzania firmą na każdej płaszczyźnie jej istnienia (w tym elektroniczny obieg dokumentów).

Serwisy stockowe


Ich podstawową funkcją jest udostępnianie oraz sprzedaż licencji do zdjęć, grafiki komputerowej oraz muzyki i materiałów filmowych.

Portale VOD


Są to serwisy specjalizujące się w udostępnianie filmów i muzyki jak również transmisji na żywo. Niektóre pozwalają na streaming gier.

Blogi i Vlogi internetowe


Specyficzny rodzaj stron internetowych przeznaczony dla osób prowadzących internetowe dzienniki (zarówno prywatne jak i komercyjne).

Landing Page


Mają zazwyczaj jedną stronę z formularzem umożliwiającym rejestrację w newsletterze. Służą jako element kampanii reklamowych.

Serwisy księgowe


Pozwalają na pełną obsługę księgowości zarówno małych, średnich jak i dużych firm, a także ułatwiają kontrolę przepływu środków finansowych.

Rozwiązania dedykowane


Są to strony internetowe, które ze względu na swój nietypowy charakter nie mieszczą się w żadnej z pozostałych kategorii.

Dlaczego nie Wordpress?


Bardzo często otrzymuję zapytania o możliwość wykonania stron w oparciu o system Wordpress. Poniżej staram się możliwie jak najobszerniej odpowiedzieć na pytanie: dlaczego nie podejmuję się tego rodzaju zleceń.

Jest darmowy

Jest to niezaprzeczalnie największa zaleta tego typu systemów, z którą trudno dyskutować. Wszystko zależy od tego, czy administrator jest gotów w zamian za bezpłatność tego systemu zaakceptować wszystkie jego wady i ryzyko jakie niesie ze sobą korzystanie z niego. Jest darmowy, więc nie można zareklamować tej czy innej funkcjonalności. Poza tym z reguły klient mimo wszystko zatrudnia programistę do jego konfiguracji, podpięcia grafiki itp., więc koszty nie znikają całkowicie.


Prostota użytkowania

Zatrudniając programistę do przygotowania Wordpressa zazwyczaj klient oczekuje również wrzucenia do serwisu pierwszych tekstów i zdjęć. Dzięki temu jego rola ogranicza się do okresowego dopisania nowej aktualności. W takim przypadku Wordpress będzie banalnie prosty w obsłudze.

Kiedy jednak klient zechce umieścić w tekście zawartość multimedialną, skorzystać z galerii zdjęć lub dodać mapę Google pojawiają się problemy. I to nie dlatego, że tego się zrobić nie da, ale dlatego że wymaga to wykonania bardzo wielu czynności. Z doświadczenia wiem, że nie wszystkim łatwo przychodzi ich zapamiętanie. Rezultatem jest konieczność odpłatnego skorzystania z usług programisty, aby to on uzupełniał serwis treścią.


Darmowe wtyczki

Czasy, kiedy wtyczki do Wordpressa były całkowicie bezpłatne odeszły w niepamięć. Aktualnie ogromna większość wtyczek (tych dobrej jakości) ma swoją bezpłatną wersję o bardzo ograniczonej funkcjonalności oraz wersję płatną. To czysty biznes. Każdy chce zarobić dzięki swojej pracy. Bezpłatne wersje wtyczek są konstruowane w taki sposób, by sprowokować użytkownika do nabycia wersji płatnej. Ograniczona funkcjonalność, kiepskie możliwości konfiguracji lub w skrajnych przypadkach reklamy dołączane do treści.

Poza tym większość z tych wtyczek działa na zasadzie odrębnych mini programów. Przykładowo wtyczka obsługująca galerię zdjęć umożliwia tworzenie galerii składających się z dowolnej ilości zdjęć. Aby umieścić galerię w danym artykule należy przejść do zupełnie osobnego działu, utworzyć tam galerię, dodać do niej zdjęcia, skonfigurować ją, a następnie wrócić do edycji artykułu i wkleić w odpowiednim miejscu specjalny kod dla wyświetlenia tej galerii. Po 30 takich operacjach wchodząc do listy galerii bardzo trudno zorientować się, która galeria jest podpięta do danej podstrony. Co więcej usunięcie artykułu, do którego była podpięta dana galeria nie powoduje automatycznego usunięcia powiązanych z nią zdjęć. Na serwerze pozostaje mnóstwo śmieci.


Darmowe szablony

No tak, tylko, czy szanująca się firma, która chce pozyskać szacunek swoich klientów chciałaby prezentować się w sieci za pomocą darmowego szablonu, z którego w tej samej chwili może korzystać kilkaset innych stron?


Brak konieczności znajomości HTML

Jest to niestety mit, który obala pierwsza sytuacja, w której klient przez przypadek zmodyfikował zawartość danej podstrony tak, że treść kompletnie się rozjechała. Paradoksalnie Wordpress wymaga dużo szerszej znajomości kodu HTML niż autorski system szyty na miarę, w którym wszystkie czynności wykonuje się za pomocą dedykowanych funkcjonalności.


Bezpieczeństwo wynikające z aktualizacji

Jeśli Wordpress jest aktualizowany, oznacza to, że znaleziono w nim lukę bezpieczeństwa, a to oznacza, że bezpiecznym nie był do momentu aktualizacji. Kiedy jakiś czas później wydawana jest kolejna aktualizacja na jaw wychodzi, że w systemie tkwiła kolejna luka, której po prostu wcześniej nie wykryto. Paradoksalnie ilość tych aktualizacji nie świadczy dobrze o jakości kodu i poziomie bezpieczeństwa całego serwisu.


Popularność wyznacznikiem jakości


Kod doskonalony od lat

Jego popularność stała się jednocześnie jego przekleństwem. Jesli wyobrazimy sobie hakera, który chce włamać się na strony internetowe, łatwo zauważymy, że bardziej będzie mu się opłacało poświęcić swój czas na szukanie luki w Wordpressie niż w autorsko pisanej aplikacji. Dlaczego? Ponieważ jeśli znajdzie lukę w danej wersji Wordpressa, automatycznie zyska dostęp do milionów stron opartych na tym samym systemie. Poświęcając taką samą ilość czasu na próbę włamania się do autorskiego cmsa, uzyska dostęp tylko do tej jednej lub kilkudziesięciu stron opartych na podobnym rozwiązaniu.

W ekipie tworzącej Wordpressa znajdują się znakomici programiści i absolutnie nie ujmuję im wiedzy o doświadczenia. Dlatego nie twierdzę, że Wordpress jest źle napisanym systemem. Jego popularność sprawia, że stał się łakomym kąskiem dla wszelkiej maści ataków. Ataków, które odbywają się za pomocą botów. Hakerzy poświęcają swój czas, by znaleźć lukę w systemie, a następnie kolejny czas poświęcają na napisanie automatycznie działającego programu, którego zadaniem jest włamanie się na jak największą ilość stron.



Statystyki infekcji


W 2016 roku spośród wszystkich zainfekowanych stron internetowych, aż 74% z nich oparte było na systemie Wordpress. 18% stanowił system Joomla, a 6% system Magento. Pozostałe (w większości autorskie) systemy stanowiły zaledwie 2%.